onsdag 1 juni 2011

Mycket händer!

1 juni... Det är ju inte klokt! Men så är det ialla fall.


Jag håller på att röja och leta efter saker, grejer, pryttlar och grunkor som jag kan sälja på loppisen i Karlskrona på lördag. Det blir inte så mycket som man skulle kunna tro! Jag är ju en liten råtta när det kommer till prylar så jag samlar på mig mycket och vill inte direkt bli av med det. Men jag försöker vara hård, det måste man ibland. Idag tar jag lägenheten och på torsdag/fredag tar jag källaren för då har jag en liten hjälpreda med mig. Usch, vill bara bli av med skiten men har verkligen inte hjärta att slänga det. Det som blir över efter sommarens alla loppisar får åka raka vägen till Miljöstationen i Emmaboda. Där kommer det iallafall till någon nytta!


Jag håller också på att planera mitt 25-årskalas och bläddrar i massa olika tidningar efter recept och idéer. Jag ska väl ha lite picnic-tema och ska förhoppningsvis ha kalaset i Hembygdsparken här i byn. Tror det blir riktigt mysigt! Det bästa med att plöja igenom tidningar är att man kan göra det utomhus. I solen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar