måndag 12 september 2011

Höst och ny energi! (?)

Hösten kommer vare sig vi vill eller inte, men energin får jag nog jobba på! Men jag ska i höst lägga ner mer tid på bloggen ialla fall. Den har jag lovat mig själv. För min egen skull. För det är faktiskt för min skull jag gör det.

Och i höst kommer det säkert bli mycket sy-inlägg eftersom jag fick en symaskin i födelsedagspresent. Jag bara längtar tills jag har tid att sätta klorna i den! Går igenom Mönster-arkivet dagligen för att hitta roliga grejer att sy. Så till familjen och alla vänner: I år blir det mjuka julklappar från Bella!

Här följer några exempel på vad jag är riktigt sugen på att sy i höst:




En fin klänning av ett örngott kanske?







En hissgardin till köket är ett måste. I någon ljus färg!


Den tråkiga sittpuffen ska bli pimpad med nått snyggt retro-tyg!


(Alla bilderna kommer från mönsterarkivet)


Nu vet ni hur hösten kommer att se ut här!


Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar